Agencja komunikacji zintegrowanej Polymus zdobyła zlecenie na obsługę eventową Lesaffre Prestige Group. Klient został pozyskany w wyniku zwycięstwa w przetargu.
Polymus już stworzył kreację wydarzenia, jak i zrealizował III edycję renomowanej Gali Dobroczynności Lesaffre Prestige Group. To eleganckie spotkanie, które 18 listopada miało miejsce w łódzkim hotelu Double Tree Hiton jest corocznym zwieńczeniem programu firmy propagującego ideę Społecznej Odpowiedzialności Biznesu na co dzień. Partnerami akcji, i zarazem gośćmi wydarzenia, byli najlepsi polscy piekarze i cukiernicy, którzy wspierali finansowo – przez cały rok oraz podczas wieczornej aukcji charytatywnej – wybraną fundację. Ukoronowaniem Gali było wręczenie najhojniejszym darczyńcom prestiżowych branżowych wyróżnień – „Jaskółek Odpowiedzialności”. Wieczór uświetniły spektakle w wykonaniu artystów Studio Buffo oraz koncert zespołu Yaka Band. Polymus Agencja opracowała koncepcję kreatywną, szczegółowo zaplanowała oprawę artystyczną, scenograficzną i wizualną jak również była odpowiedzialna za kompleksową obsługę Gali.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/lesaffre-polska-sa-klientem-polymus